Isnin, 15 Jun 2009

Senam Tari

Hari Jumaat baru-baru nih...(12/06/2009),nama aku naik untuk gi Program Keceriaan kat HQ..Kali nih ramai lak yang pegi....So we all bertolak dari opis dalam kul 5.45pagi..tuh pon terlewat dari jadual...sebab kalo ikutkan,sepatutnya kami bertolak kul 5 pagi...Hmmm...biasak laa...ada yang terlewat bangun....Antaranya...aku ler tuh...heheheh...

Tema kaler pada kali ini ialah kuning ngan hitam...so disebabkan tshirt kuning aku semua lengan pendek....aku hentam jek laa pakai tshirt kaler biru....tulisannya kaler kuning.Kira ada gak la kaler kuning ekk....Time hubby aku gi bulan lepas,kaler temanya oren..
Nanti kalo opis aku lak jadi penganjur,aku nak cadangkan suh buat kaler tema hitam & pink laa...sure cute..
So kami sampai kat sana dalam kul 8.15pagi...time sampai tuh...depa yang lelain dah start bersenam.Senam tari...ingatkan macam mana laa..rupanya senaman yang based on tarian.Macam-macam jenis tarian yang diketengahkan..tarian sumazau,zapin,india,joget dll..
hisyhh......letih gak... Hopefully banyak ler kolestrol yang terbakar..



Moh bersenam wehh......

Lepas jek sesi senaman,kami rehat jap sambil brekpes yang diprovide oleh penganjur iaitu nasi lemak lauk ayam...haiya..... Camner nak kurus nih...baru bersenam sikit dah makan heavy..
After tuh..ada sesi tazkirah lak dengan tajuk "Pengurusan Stress".

Apa-apa pun..program camnih memang fun laa..sekali sekala..memang boleh menghilangkan stress...Harap-harap next time leh join lagik..
Bergambar kenangan......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan