Rabu, 11 November 2009

Gambar Qistina lagi...

gambar nih diambil masa gi kenduri kawen sepupu mama qis...time tuh aku suruh orang lain pegangkan syamer..heheh...qis pulak rasanya time tuh baru bangun tido...

alkisahnya majlis kawen tu dibuat kat dalam dewan...so oleh sebab orang yang hadir tu ramai but meja pulak macam kurang cukup,so bila ada jek meja kosong..aku pon terus laa mencelah..
sekali,datang sorang minah nih...rupanya tuh meja mak ngan ayah dia duduk..tak kisah laa kan sebab ada satu lagik seat yang kosong...tapi yang tak bestnya,muka minah tuh masam semacam..macam marahkan aku..agaknya dia tak suka ada orang menyelit kat meja dia..alahai..so aku dengan pantasnya makan..sampai nak tersedak2...malas lah...sendiri mau ingat laa kan...sampaikan mama qis tegur pon aku tak sempat nak balas balik...coz nak cepat2 beredar dari meja tuh....
yang aku peratikan,meja sebelah pon kaum kerabat minah tuh jugak ...dah laa macam tuh,leh plak lepak lama-lama giler kat meja tuh...weh..tak nampak ker orang lain yang ramai lagik nak makan nih???ingat kat kedai kopi ker leh lepak lama-lama sangat cenggitu??huhuhu...tension jugak ler aku dibuatnya...so untuk ilangkan tension tuh,aku pon gi cepat2 cari mama qis yang tengah makan dan ajak bergambar...heheheh




Tiada ulasan:

Catat Ulasan