Rabu, 27 Januari 2010

Menghitung hari...

Pertama-tamanya tahniah ku ucapkan pada incik suami atas kenaikan pangkat....Tapi kenaikan pangkat nih disusuli dengan pertukarannya ke Shah Alam.Memula dapat beritu tuh.....tersentap jugak...yer laaa.....time tu kat hospital..dengan Syafiq nya yang tengah macam tu...Sebab Syafiq close sangat ngan ayah dia...so bila dapat berita tuh,jadi gundah gulana jap....Macam mana laa aku nak handle bebudak nih nanti....Kalau sebelum nih,just hujung minggu jer ayahnya takder- gi kelas....nih...sepanjang minggu...huhuhu....mampukah aku???

Tapi bila fikir secara rasional...ada hikmahnya semua nih....So aku pun merelakan perpindahan hubby ku...Insya Allah...aku akan handle semuanya kat sini dengan baik...Dan langkah permulaan,aku tengah memahirkan diri bawak kete balik...hehehehe....Dah lama tak bawak beb...gentar jugak...

Oh yaaa...bila dapat tau suamiku akan berpindah,maka ramai jugak laa yang bertanya "Nko ikut jugak laa yek??" Haaa....kat sini aku nak bagitau....yang aku tak ikut hubby ku ke sana...Aku akan terus berkhidmat di sini...Dan insya allah...suami ku yang akan balik menjenguk kami hujung minggu...

Apapun...selamat berjaya untuk suamiku yang akan bertugas di tempat baru...Semoga lebih banyak ilmu dan pengalaman yang dapat diraih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan