Sabtu, 6 Februari 2010

Makan Makan Makan

Haaa….jom kita bercerita bab makan pulak…Masa pegi Kursus baru-baru nih kat UTP..aku berkesempatan laa gi check BMI.opsss……dah obesity…Alamak!!!!
Nih dah tahap kronik nih…Actually memang aku dah notice pun yang badan aku memang tengah naik giler nih….Badan dah rasa berat…baju dah banyak tak muat balik..Uhuk…Dan memang aku dah bertekad untuk control pemakanan start this February…Hopefully this time will successful..

But…yang tak bestnya…..perut aku nih asyik laa suruh tuannya…makan makan makan…hahahah…camno nih ????Haiyarkkk…..

ERk….ada satu lagi kisah berkaitan makan…Alkisahnya,kat opis aku nih memang always gak buat acara makan2…sometime tu di organizekan oleh Unit-unit.Macam hari nih laaa haaa….tengahari tadik…dept aku pon wat lunch….Dept hubby aku pon wat lunch jugak...And petang nih dept hubby aku sekali lagi wat makan-makan cendol with pulut..yang ironinya,ada jugak yang orang dok puas ajak depa datang makan,siap call bagai tapi bleh plak depa kata depa tak kene ajak..So merajuk laa...Haiyaaa.....Takkan nak kene hantar kad jemputan pulak kot???kitorang-kitorang yang pegi nih pon just depa call jek...


Ntah laaaa.....rambut sama hitam...hati lain-lain....Susah nak telah kan???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan