Khamis, 19 Ogos 2010

Angin Kus Kus

Korang selalu tak rasa tak sedap badan disebabkan angin yang menggelodak dalam badan??
Aku selalu.....tambah2 plak dibulan puasa nih...perut kosong kan..?

So semalam,sejak balik keje.aku dah rasa pedih sangat kat ulu hati...Rasa macam nak terbakar jek kat situ..Panas semacam...Akibatnya,badan jadik lemah...sampai tak larat nak bawak bebudak nih gi jenjalan kat luar..walaupun tuh ler rutin tiap2 petang...

Lepas jek berbuka(makan sket jer pon), terus termuntah balik....huwaaa...... pedih.....masa tuh badan dah rasa makin menyucuk2...so lepas rest kejap,aku pon bancuh susu secawan...itu pon rasa cam nak terkeluar balik...then after tu terus tido...nasib baik ler bebudak tuh pon nak tido awal semalam..

Sahur pagi tadi,sama gak cam berbuka...lepas jek makan,abih semua yg aku makan tuh keluar balik.....Last2,aku just minum air kosong jek...So hari nih aku berpuasa dengan perut yang kosong..makanya badan pon jadik tersangat ler lemah....ditambah pulak dengan angin kus kus yg belum ilang lagik.....aduhai...Harap-harapnya aku dapat sempurnakan puasa hari nih...Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan