Isnin, 3 Januari 2011

My hobby

Pastinya setiap orang ada hobi masing-masing kan...Macam aku,aku suka membaca dan juga wat cross stitch...


So aku nak citer pasal cross stitch laa nih...aku start tertarik ngan cs nih masa aku 2nd year U dulu...sebabnya,,time jalan-jalan kat Mines,aku slalu jumpa kits cs pooh...So start from situ la,aku try buat...dan...terus jadik minat aku sampai laa sekarang nih...

Aku nih takder ler terer pon bab cs nih..aku buat pakai hentam keromo jek...heheh...Then,bila aku baca blog-blog mereka2 yang expert,dapat ler menambahkan ilmu...

Jom tengok antara hasil yang aku penah wat...
~ nih cs yang aku wat untuk anak-anak aku...
start masa dalam pantang arituh...
untuk 2 orang nih dah hampir siap..after nih nak wat untuk syaqir plak ~
~ nih pon wat untuk budak2 ni jugak..
asalnya aku watkan untuk Syafiq & syamer..
tapi since syaqir plak lahir masa cs nih dah siap,
terus aku tambah jer terus nama dia skali ~
~ nih pulak projek yang memakan masa 4 tahun...
aku dok peram-peram..sampai kain pun dah naik kuning....heheh....
lagik sikit nak siap...~
~untuk kaligrafi nih,aku pon dah lupa bila masa aku buat..
Cuma masa mengemas baru-baru nih,jumpa balik..tak frame pon lagik...~
~ nih projek mega yang pertama..sebelom2 nih aku just buat kits yang kecik2 jer..~

3 ulasan:

  1. waahh terernye dia...comey2 belaka.. bila tgk projek yg makan 4 tahun tu, huhh kagum gak.. akak x minat le bende2 remeh gini...hehe..

    BalasPadam
  2. kak emmy...bila dah suka,rasa tak syiok jer kalo tak buat cs ni..tapi sejak dah ada askar2 ni,kene cari masa yang betul2 free baru leh buat..

    BalasPadam