Isnin, 16 Januari 2012

Semoga Sihat...

Hmmm.....Minggu lepas,aku kejap ada..kejap kang dah takder kat pejabat...nasib baik laa last weeka ku tak ler sibuk sangat...jadual pon tak penuh....so bleh laa aku ambik cuti....mana taknya,hero ketiga ku,tak sihat.....cirit birit n muntah-muntah...kesiannya...start dari Isnin....tapi tak mo gak baik-baik walaupon dah bawak gi klinik(2 klinik..)

Tetiba,hari Khamis,Syamer lak turut sama jangkit...alahai...bila si abang kene,memang nampak teruk sangat...langsung taknak makan....bila minum jer susu,terus muntah...so dia langsung tak bertenaga....Dalam kekalutan,terus aku packing barang2...gi bawak diorang ke HTAR...

Masya Allah...lamanya nunggu nak jumpa doktor...sampai kat sana dalam kul 7...tapi kul 10.30 malam baru dapat jumpa doktor...kesian kat bebudak tu...dengan aku yang dok ulang alik ke tandas dok bawak syamer ngan syaqir....dengan kitorang yg kelaparan nya....kebetulan lak tengahari tuh aku tak makan nasik....mak aii..nasib baik tak pitam or kene gastrik...

At last bila jumpa doktor,tak kene admitted pon...huhuh....aku beriya dah prepared sebab ingatkan diorang kene tahan kat wad...takper laaa....continue monitoring kat umah...

Alhamdulillah...semalam nampak diorang dah bertambah sihat..cuma Syamer jer yang still takder selera nak makan...(badan pon dah makin lemah dan bila berjalan,terhoyong-hayang)

Semoga kami seisi keluarga akan cepat sembuh dan sihat serta ceria...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan