Jumaat, 20 April 2012

Sukan TTAUiTM - Ver. 1

Hari nih ada sukan untuk bebudak taska...3 tahun ke bawah..so aku pon menghadirkan diri sebab Syaqir ler...nak jugak tengok dia kan...

tapi,bila sampai2,tengok yang baya2 dia semua tengah tido..heheh....camner nak wat acara nih??yer laa....dah memang time tido depa pon...so aku pon kata,takper laaa.....biar ler diorang tido...lagipon,kalo aku ada kang,sure menangis jek budak tuh...

Sebelum tu,nengok jap acara-acara untuk bebudak 2 & 3 tahun...menari dan kutip coklat...heheh..yang masa menari tu,ramai gak yang menangis..biasa ler bebudak nih..bila tengok orang dah ramai,nangis laa..tapi ada jugak yang lincah...









nih anak aku yang sangat pemalu (seluar merah)...even nak bercakap ngan aku kat skolah tadik pon,malu-malu alah...tapi kalo kat umah,dia ler hero...sekian...


***kitorang tak tunggu sampai acara habih pon..sebab aku berkejar ke Intekma pulak..ada meeting..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan