Selasa, 25 Ogos 2009

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Hmm...sedar tak sedar dah masuk bulan puasa....
hari nih pon dah hari ke-3..
hmmm...situasi macam biasa2 jek....cuma aku dah tetapkan dalam hati kalo boleh tahun nih tak nak beli makanan banyak2 untuk berbuka...makan ala kadar jek...
yelah...disamping beribadah,nak gak turunkan berat badan...
sebabnya ---> hubby aku kata aku dah gumuk balik....
huwaaaaa.......tension..tension.... sampai hati kata aku macam tu...
takper, aku akan cuba sedaya upaya untuk turunkan balik berat aku..tungguuuu....

errkk...hari nih bos aku tak keje...sebab semalam mak nya meninggal..sejurus selepas azan maghrib...sedihnya..aku dapat sms dari dia malam semalam..dalam kul 10...tapi masa tuh macam tak sampai hati nak tanya lebih2...sebab aku paham..orang tengah sedih..kita lak nak kacau..So pagi nih baru aku hebah2kan kat kengkawan di opis..
Puan,takziah dari kami sekeluarga..

Hmm...now aku tengah berhempas pulas untuk siapkan keje-keje filling dokumen baucer...pening kepala gak makcik...lotih...hopefully dapat disiapkan dalam keadaan yang cepat..
so leh aku bergerak wat mender-mender lain lak...
Banyak lagik nih yang tunggu "Q"..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan