Selasa, 11 Ogos 2009

Kesibukan yang melampau...

hmm..lamanya aku tak update blog....
nak buat camner..lately aku memang betoi-betoi sibuk...
memula dulu,aku dok menanggung keje...
huiii..time tuh rasa cam tak cukup tangan nak settlekan keje..
dah laa terkial2 dok buat keje orang...
tapi nasib baik laa tak banyak masalah di luar jangkaan sangat...

di samping itu,aku kene "berlari" untuk aku nyer sekretariat 5S lah,minit mesyuarat lah..fail-fail lah...dan macam-macam lah lagik......huuuu....sungguh penat..!!

hmmm...time tuh siap berazam,bila aku dah abih tanggung keje nanti,aku nak settlekan keje aku secepat mungkin.nak clearkan meja yang dah macam sarang tikus nih... Nak wat sisih,susun,sapu...
tapi konon2 jek laaa....
hakikatnya sampai hari nih meja aku still cam sarang kucing nak beranak...
huahahahahaha....

So now dah pasang azam,bulan posa nanti aku nak kemaskan meja aku secantik mungkin..
kuang kuang kuang...
kita tengok jek laa nanti...berhasil ker tidak??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan