Selasa, 8 September 2009

Shopping raya...

hmmm...hari nih dah 17 puasa....rasa macam kejap jek..
tak lama lagik dah nak raya....

citer pasal raya,,of course laaa masing2 sekarang nih sibuk dengan persiapan untuk raya...
untuk aku,raya kali nih ala kadar jek...aku ngan hubby macam takder mood nak beli baju untuk diri masing2...cuma lebihkan kepada beli baju anak2 jek..terutamanya baju si syafiq...
mak aii...banyak nyer dah baju dia...mana tak nya,opah pon excited belikan baju untuk dia jek..
sian adik mamer..takper,nanti mama belikan baju untuk adik mamer banyak2 yek..

hmm..semalam bawak mak gi shopping tudung kat greentown mall..so kat sana laa jumpa baju melayu saiz baby untuk adik mamer...alhamdulillah....kira dah complete lahh baju untuk 1 family..takyah aku nak pikir-pikir dah pasai baju...syafiq lak siap mintak aku belikan kasut Ben 10..hmm,belikan lah jugak..kesian kat dia...n rasa best jek bila tengok dia happy dapat kasut tuh..

pastuh,dapat gak aku beli kuih raya sket2...wat syarat jek...sebab nanti kalo orang datang rumah,adalah makanan yang nak dijamu kan?? Ehh...citer pasal jamuan2 nih,baru teringat...Insya allah raya nih aku ngan kengkawan aku masa sekolah rendah cadang nak wat reunion...So setelah dibincangkan,Azita Akma setuju untuk jadi tuan rumah..Berkemungkinan akan dibuat pada petang raya ke 2 tuh...apa-apa pon,nanti aku akan discuss balik laa ngan depa..

Oklah, aku nak sambung wat keje nih....banyakkkk......dan yang pastinya,meja aku still berselerak lagik..heheheh....

3 ulasan: