Khamis, 31 Disember 2009

Minggu yang sibuk!!

Hmm...kalo ada yang perasan,lately aku banyak post siri-siri tazkirah jek kan...Yer laaa...dah copy paste jek..hehehe...keje senang...
Sebenarnya minggu nih kami kat opis dalam fasa sibuk...Masa tengah berhibernasi kat opis...dok menyiapkan keje-keje sebelum 31 Disember 2009..Haaa...closing account maa...So kami kene kejar laa mana-mana unit yang lambat hantar dokumen untuk payment tuh....haiyaaa...sangat lambat laaa..nanti bos marah ooo...bos sudah kasi amaran-chase payment ok...

28/12/2009
Aku sepatutnya menjadi urusetia untuk Kursus Asas 5S Siri 2.Tapi memandangkan aku kene wat proses payment,makanya aku melepaskan mohor keurusetiaan aku pada Incik Musa dan Incik Shaharuddin...Thanks yaa sebab tolong cover aku...

29/12/2009
Kursus Asas 5S Siri 2 tak habih lagik...Aku just pegi tengok kejap2 jek...Sekadar tunjuk muka...hehehe.....Hari nih banyak lak nak kene wat penggantian cek batal...kene jernel bagai..disamping payment-payment yang lain...

30/12/2009
Pon tak habih lagik aku memproses cek dan baucer...Disamping itu,aku membantu melengkapkan dokumentasi 5S Kumpulan Dinar..Sebab esok audit kumpulan...This time kami tak target menang pon...Yer laaaa...Kumpulan kami kan tengah fasa SIBUK!!!Apa-apa jer laa labu...

31/12/2009
Audit Dalaman 5S Siri 3....Start pukul 8.30 pagi dengan taklimat pembukaan audit...Aku kene attend sama tuh.....So bila time depa nak audit tuh,aku blah laa kot...Balik opis....Boleh gak siapkan keje..Bukan apa,rasa dah serik nak melibatkan diri sangat with audit team....nanti aku kene fire lagik...Kang ada lagik suara-suara sumbang kata aku nak sabotaj kumpulan depa walhal in reality,i'm just helping them because they are confusing with the criteria and ask me to teach them how to calculate the marks...Dengan niat nak tolong pon,aku kene marah jugak....sedihkan????Ina...behave yourself ok??? Don't override the limits because you not the auditor... dah...dah..wake up....jangan dok melalut.....heheheh...sorry guys..
Hmmm..bila dah pembentangan hasil auditan esok,baru aku join balik....
Errr...dijangkakan jugak esok kami-kami (aku,Safariza n Puan Salina) akan balik lambat dari biasa sebab nak closing account....Apa yang penting,aku harap esok line takder laa slow...Kalo slow jugak,mau kene campak pc nih....hahahah....

wokeh laaa..back to work...

2 ulasan:

  1. ujung taun adalah hari bz bagi org2 akaun eh... huhhh mujur tak amik akaun..hehehe

    BalasPadam
  2. kalo ikutkan..kat opisku takder laa sibuk sangat tahap super mega berbanding ngan HQ...lagikpon kami dah push unit-unit lain nih suh proses payment cepat2...So kurang sket laa tekanan untuk hari last nih...

    BalasPadam