Jumaat, 11 Jun 2010

Temuduga Lagi....

Pada 9/06/2010,aku dapat email untuk panggilan interview...hmmm...Isnin nanti (14/06/2010)
Alahai....nih yang lemah nih...aku kalo bab2 nak interview...memang automatik hati mula gundah gulana...risau..Bukannya aku risau kalo tak dapat,tapi aku risau kalau dapat...huhuhu...Sokmo gitu.

So hari tuh aku pon wat laa preparation apa yang patut...booking kenderaan...cari sijil n dokumen yang diperlukan <---- nih pon satu lagik yang aku maleh kalo bab-bab nak cari sijil nih..

Oh lupa lak....interview nih just untuk jawatan kanan jek...If aku dapat nanti,maka akan berhijrahlah aku ke Shah Alam untuk menyertai suamiku yang telah dulu berhijrah ke sana..Kiranya nih suami aku ler yang beriya-iya suh mohon nih...Tapi andaikata takder rezeki pulak,maka terus jek laa keje kat sini....hahahah...(memang aku suka...)

Oklah...harap2nya aku dapat jawab soalan2 interviewer nanti dengan jawapan-jawapan yang mantap...lagikpon rasanya kali nih mostly muka-muka baru jek berentap sebab yang senior-senior semua dah naik KUP...Doakan aku yek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan