Selasa, 7 September 2010

Moreh @ PLUiTM




Pada 6 September 2010 bertempat di Surau Az-Zahrah,opisku telah mengadakan Program kerohaniah @ moreh. Alhamdulillah...ramai jugak yang menghadirkan diri.

Antara menu berbuka puasa :

- nasi putih
- tomyam campur
- paprik daging
- ikan masin tenggiri goreng
- pajeri nenas
- ulam-ulaman
- bubur jagung
- buah pisang + tembikai
- air oren + teh o
- ayam masak rendang (wife bos masak)
- kuih karipap (kak liza)

Untuk menu selepas terawih pulak :

- bihun goreng
- kuih karipap

- kuih limas
- air teh tarik

Firstly,hubby tak bagi gak aku gi sebab nanti takut tak leh handle bebudak nih..But,aku gi jugak seteleh berjaya meyakinkan incik hubby yang aku leh kontrol diorang..lagikpun aku gi kejap jek..lepas solat maghrib,aku dah balik..Tak tunggu sampai abih terawih sebab bebudak nih nak tido dah..Mana taknya,anak-anak aku ler yang paling aktif (lari sana sini),paling bising..dan segala-galanya ler...
~ Ni masa solat maghrib..depa asik hurung kakak ain jek dari time berbuka lagi ~
~ ni pulak masa baru sampai..kami antara yang awal sampai ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan