Isnin, 27 September 2010

Saspen!!!

Semalam....dalam tengahari,aku terperasan yang gerakan baby tak aktif sangat...Masa tuh kat umah kakak ipar aku....But bila duduk-duduk sambil pegang perut,terasa laa movement dia...So lega aaa...

Then...petang lak...around 5.30 petang (kat umah sepupu aku),pon aku rasa tak bergerak gak..masa tuh dah risau dah....Sebab aku dok pegang,urut2 pon,still takder rasa gerak...Hubby pon dah risau giler...Ntah berapa kali tanya"nak gi hospital tak??"Yer laaa....sebab malam tuh dia dah nak balik dah.. tapi alhamdulillah...tak lama lepas tuh...terasa laa dia gerak dalam 2 kali....At least..lega dah laaa...

Dan malamnya...baru ler "baby" aktif sesangat....Huhuhu.....Sebenarnya nih dah 3rd time jadi gini...Riso gak ler kot jadi apa2 yang tak diingini...Harap2nya takder apa2 laa ekk...

Esok,aku akan ke Hospital Teluk Intan...Insya Allah akan dapat date untuk "baby" nih kuar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan