Isnin, 12 Oktober 2009

Sesi beraya.....3

Isnin,5/10/2009 - After Maghrib,kami gi pulak "serang" umah Pn. Salina(my boss) hmmm....nih aku ngan kak zana laa yang bertanggungjawab suruh dia wat jamuan untuk kami-kami datang beraya....heheheh..

So after Maghrib,kami bertolak.aku angkut family aku termasuk mak ngan abah..saja jek..Sampai kat sana dalam kul 8.45malam. Actually nih 1st time aku sampai kat umah Pn. Salina nih...so agak rasa teruja lah..Maklumlah..aku nih mmg suka tengok umah orang..

Antara yang ada malam tu,Kak Zana & Family,Pian & Family,Bob,Pak Din,"Kak Ani" & his wife,Sazali anak Pak Ali,En. Syaiful Bahry,Kak Teh & Abg Nan..Hmm...antara menu malam nih :
- nasi goreng cina
-ayam bakar
-lemang ngan rendang
-puding karamel
-fruit koktail
-agar-agar
-air oren & teh o

Well,malam nih syafiq lak demam..mendadak jek panasnya..So sepanjang berada kat umah Pn. Salina tuh,dia nak berkepit jek ngan aku...Jadiknya,aku pon makan ala kadar jek laa kan..tak dapek makcik nak pulun lemang...Nasib baik laa time tuh ada orang yang baik hati tulung dukung syamer....

Erkkk....kali nih tak dapat nak tepek gambar....sebabnya....aku terlupa langsung nak snap gambar..yer laa..dah kelam kabut ngan syafiq...
takper laaa..next time ok???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan