Isnin, 5 Oktober 2009

Selamat Hari Raya


Selamat Hari Raya untuk semua.....
Tahun nih rasa kejap jer bulan puasa...tup tup dah raya..
dan hari nih dah masuk 16 Syawal..
aku sebenarnya dari hari pertama keje dah nak update blog ni tapi tak berkesempatan..Sebab masuk jer keje terus sibuk ngan kursus audit 5S...sampai ke hari nih still tak settle2 lagik..

Tahun nih 1st time kami beraya berempat...mama,ayah,syafiq dan syamer...
kiranya tahun nih 1st time laa syamer sambut raya..
So berkobar2 gak laa bawak syafiq ngan syamer gi beraya..
tambah pulak sedara mara ramai jugak yang tak penah jumpa ngan syamer lagik..

Hari Raya Pertama
Tahun nih aku pilih kaler tema untuk 1st raya ialah merah hati...
so ke semua baju-baju disponsor oleh aku lerr..
nak bagi seragam konon...
sekali,bila aku ajak bergambar 1 family,semua buat2 sibuk..
tak sabar2 nak gi beraya laa konon...
tension betoi makcikkk!!!! huwaaaa.......
so yang ada,semua gambar-gambar yang berasingan jek laa...

Pagi raya pertama nih,kami just gi menziarahi kaum kerabat aku kat kg gajah..7 buah rumah gak laa yang kami sempat singgah...




Petang pulak,kami balik ke umah MIL kat Lambor Kanan..
Malam tak gi mana pon..Just berkumpul dan makan sekeluarga jek..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan