Rabu, 7 Julai 2010

Buku ~ Jom membaca

Aku sebenarnya seorang kaki buku....Antara kategori buku yang paling aku suka dah tentulah novel...Sejak dari zaman belajar lagik dah aku suka membaca novel nih..So ianya masih berterusan hingga kini...Cumanya,sejak dah kawen n ada anak nih...aku dah makin jarang-jarang beli buku...

So bila dapat tau jek ada Pesta Buku Selangor kat Kompleks PKNS,aku pon dah siap listing buku apa nak beli...Last year pon ada berpeluang memborong time Pesta Buku Selangor jugak...Masa tu kebetulan aku gi kursus kat sana...tahun nih pulak,dah tentunya lah kerahan tenaga kat incik hubby....heheheh...

Makanya berhasillah aku beli 5 buah buku dari Jemari Seni Publishing : Sweet Sour,Jaja & Din,Untuk Awak Teja Aulia,Seikat Kembang Merah dan Melur Bunga Ivy..Cuma satu buku dari Alaf21 jek yang tak berjaya dibeli iaitu Cinta Sufi-Ramlee Awang Murshid sebab masa tuh dah kehabisan stok..Takper laaa...

Tak ketinggalan buku-buku untuk Syamer dan Syafiq....Syamer pon dah start menunjukkan minat-minat membaca buku...

Thanks to "abang" sebab tolong belikan buku-buku tu...

5 ulasan:

  1. kita berkongsi minat yg sama nampaknya .... cinta sufi dah ada dalam simpanan saya tapi tak sempat nak baca lagi ...

    BalasPadam
  2. ina pun peminat citer RAM ke?? ohooo same le kita... akak ada buku cinta sufi, 2 copies... besele kan jatt le amik dari tmpt keje... tapi tu buku2 rejek... nanti akak check semula pehtu akak kontek ina ek?? hu huuu...

    BalasPadam
  3. iNi aKu ~ nak panggil guna nama apa yer???
    macam tak best pulak asyik panggil "iNi aKu"..

    wahh..bestnya bila berjumpa ngan orang yang sama minat...

    BalasPadam
  4. kak emmy......betoi ker???wahhhh...nak nak...
    kalo nak bagi buku-buku lain pon dialu-alukan
    (hahah...wat muka tak malu)

    BalasPadam
  5. yeah yeah...dah dapat buku cinta sufi....many many thanks to kak emmy ngan abg jatt ek...

    BalasPadam