Selasa, 27 Julai 2010

Check up

Semalam tiba-tiba jek hubby ajak gi check up kat klinik panel...So dalam kul 10 pagi kami pon sampai kat klinik tu....Ya Allah...ramainya...sememangnya klinik tuh memang sentiasa ramai ngan pesakit yang ingin dapatkan rawatan..Aku dapat no. 24...Masa tuh kat dalam bilik doktor baru jek no. belas-belas..

So tunggu punya tunggu,akhirnya tiba giliran kami...Bila scan,doktor Yasmin bagitau yang kedudukan uri agak ke atas...Oleh sebab itu,baby sekarang dalam keadaan songsang..So keadaan itu menyebabkan aku akan sentiasa rasa sakit/senak..Ooo..patut laa kebelakangan nih aku sokmo sakit perut/senak yang kuat....

Doktor gak nasihatkan aku supaya tak buat keje yang lasak2..cthnya macam angkat berat,mop lantai dll...Sebab dalam keadaan cenggini,bila-bila masa jek aku bleh bleeding...huhuhu...Makna katanya aku kene banyak rest laaa....Disamping itu,aku jugak kene kurangkan stress....Sebab bila stress,aku akan diserang migrain dan jugak gastrik.Makna katanya aku kene banyak rest laa..Aduhai..bleh ker ekk???

Harap-harap tahap kesihatan aku tak semakin teruk...Semoga aku diberikan semangat dan kekuatan untuk aku mendidik dan menjaga Syafiq dan Syamer...Semoga stress aku jugak akan berkurangan..Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan