Selasa, 6 Julai 2010

Shopping

Wahh....bestnya bila gi shopping...Almaklum laaa...dah lama aku tak gi shopping nih...Sebenarnya aku nih dulu boleh dikatakan kaki shopping jugak....Tapi semenjak dah kawen dan ada anak nih,aku dah berjaya mengurangkan sikit demi sedikit tabiat suka berbelanja nih..Tentunya dari hasil sokongan incik hubby....

Yer laaa....bila nak gi shopping,kene guna fulus...So bila dah ada anak-anak,komitmen ke arah lain tuh lebih besar..Maka utamakan ler yang penting dulu..

Ehh..apa yang aku melalut nih??
Hmm..untuk tahun nih,memang aku dah bagitau kat incik hubby,aku nak gi beli baju bebudak nih awai2...sebab nanti takut tak larat dah...

So minggu yang baru nih,hubby pon bawak ler kitorang semua ke Greentown Mall...Kebetulan lak tengah sales 50%...So terus ler merembat baju Syamer ngan Syafiq...Tapi....tak dapat nak fokus or kosentrate sangat pon...Mana taknya,sibuk ngejar budak berdua tuh laaa...Incik hubby pon dah bising,suruh cepat...Takyah pilih-pilih sangat....Huhu...nih yang makcik bengang nih..
Hasilnya,dapat laa sambar 4 helai kemeja untuk diorang berdua n seluar 2 helai utk Syamer...Untuk aku lak,aku beli baju kurung dah siap jek...senang citerr...Untuk incik hubby???Tunggu jek laaa round kedua nanti....heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan