Selasa, 26 Oktober 2010

Alhamdulillah

Alhamdulillah....aku telah selamat melahirkan putera ke 3 pada 19.10.2010 di Hospital Teluk Intan pada pukul 2.46 petang...

Aku admitted ward pada 18.10.2010 tu...So the next day dalam pukul 8.45 pagi,diorang dah tolak aku ke operation room...Tapi disebabkan tetiba ada emergency cases...so aku nyer kes ditangguhkan...aduhai...5 jam aku tersadai...dah ler masa tu diorang dah pakaikan beg kencing tu..Since dah pakai mender alah tuh,tetiba jek jadi sakit sesangat...Rasa macam contraction tu...So bayangkan ler 5 jam aku menahan sakitnya..

Around pukul 1.30,baru aku ditolak sekali lagi ke bilik OT2..So aku masuk dalam bilik tu pukul 2.15...kene bius dalam kul 2.25 n start operation pukul 2.30 petang....Selesai operation dalam kul 3.30....and pukul 5.30 petang baru aku dimasukkan ke wad.

Aku discharge hari Jumaat 22.10.2010..Now dah ada kat umah laaa...Cumanya...now baby hari-hari kene monitor sebab jaundice...Bacaannya kejap naik..kejap turun...Semalam,25.10.2010,baby hampir2 kene admit ke wad...tapi bila sampai kat hospital..bacaannya turun pulak...

Kesian kat baby...sebab hari2 kene ambik darah....Harap2nya baby cepat sembuh...Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan