Rabu, 6 Oktober 2010

Syafiq dan TV

hmm....sejak 2..3 hari nih rasa cam malas lak nak update blog...heheh...tapi...seboleh2nya sebelum aku bercuti panjang nih..biar ler aku buat jek entri apa2 pon kan....

So kali nih aku nak citer pasai Syafiq yang langsung takleh berenggang ngan tv...Huhuhu...Pendek kata,kalo boleh 24 jam dia nak conquer tv ngan saluran Ceria nya tuh....aduhai....kadang2 sampai naik boring tengok kartun citer yang sama dok ulang-ulang...erk..jangan tak tau,setakat cerita Kampung Boy tu..aku dah hafal dah jalan citernyer...

yang tak bestnya...selalu gak laa berebut/bergaduh ngan atuk sebab tv nih....Pening kepala jugak dibuatnya...

Macam semalam,remote astro dah ilang...Ntah ke mana lesapnya...So right now,guna manual jek laaa...Gasak korang lerr..Malas aku nak campur....tapi....kalo tak campur,effect gak kat aku sebab aku susah nak tukar channel...huhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan