Selasa, 12 Oktober 2010

Menghitung hari..

Hmm...lagi beberapa hari jek, aku akan ke hospital...So maknanya,makin dekat laa baby nih nak keluar...main-main ngan abang2nya...

Hati aku??/ntah ler....kadang2 cam berdebar...kadang2 cam biasa..kadang2 macam malas nak pikir....Ikut jek flow nyer nanti...hehehe...Apa-apa pon..aku harapkan semuanya akan dipermudahkan...

**Dapat tau dari opismate,now wad tuh dah takleh berteman bila waktu malam...Masa aku lahirkan Syamer dulu,waktu malam kita leh jek bawak sorang stay ngan kita memandangkan masa2 baru lahir tuh,kita bukannya ada tenaga sangat pon....Dah ler caesar...lagik ler payah nak bangun kan..?Tapi kali nih memang aku plan takmo sapa2 tunggu aku....harap2nya aku leh handle diriku dan jugak baby di waktu2 awal tuh nanti.....amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan