Rabu, 31 Mac 2010

Airmataku mengalir jua....

Kenapa????

Hmmm.....sebenarnya....malam semalam,hubby aku call...
dia bagitau yang dia sedih sangat...iyer laaa...orang lain bila keluar jer dewan,
ramai yang menyambut...bagi bunga..
semua bawak family...
cuma dia jek keseorangan....
nasib baik laa lepas tuh kawan2 dia cari dia n they hang out together...

sedihnya aku yang mendengar...
terus mengalir airmata...even masa aku wat entri nih pon...airmata still mengalir...
huhuuhu....cian kat hubby ku...kan???

dah laa pagi semalam,aku kene marah ngan En. Brahim..
dia kata "kenapa nko tak gi Na???kalo aku,aku pegi jek..."
masalahnya...bukan saja-saja aku tak nak gi...
tapi dengan keadaaan kesihatan aku yang tak berapa ok nih..
dengan nak handle bebudak tuh lagik...
tambah-tambah lak ngan suasana yang crowded nya..
silap2...aku lak yang pengsan nanti...

buat abang,maaf sebab tak pegi meraikan hari kejayaan ni...
abang pun tau kan...impian dari last year....untuk sama-sama berkongsi kejayaan..
nak bawak mak umi sekali..
tapi apakan daya....
kita hanya mampu merancang...
namun,Tuhan jua yang tentukan segala-galanya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan