Jumaat, 19 Mac 2010

Pindah?????

alahai.....pagi nih.....hubby ku mengutarakan ajakan untuk mengikutnya berpindah buat ke sekian kalinya.....huhuhu....camner yek???

ntah kenapa,rasa berat ati jek nak tinggalkan environment kat sini....mungkin sebab aku dah terbiasa dan jugak dah selesa kot...so that's why lah aku cam takut jek nak pindah....Bila pindah,nanti kene cope with new environment,new procedure,new friend...new office...
huhuuhh....aku nih takut perubahan mendadak cenggini....!!nanti mula laa aku rasa non secure laa...tension.....stress.....huwaaaaa....camner nih?????

lagikpon,bila pindah,camner ngan anak2 aku..?nak letak kat mana?syamer tuh aku tak risau sangat sebab dia dah biasa bergaul...cuma Syafiq tuh nanti,cam susah nak berjauhan dari opah dia..

takper laa...take time to think about it....

4 ulasan:

  1. aku vote pindah...
    mana tau, lagi best!
    :)

    BalasPadam
  2. kalo susah nak decide, buatla solat istikharah, semoga Allah beri petunjuk dan apapun pilihannanti, pasti itulah yang terbaik..InsyaAllah

    BalasPadam
  3. kak ina, teman pun vote untk pindah jugak..mane tau kat sana nnt lagi banyak boleh belajar, boleh cepat2 naik ke pb..aminn...

    BalasPadam
  4. insya allah...sampai masanya nanti,aku akan tetap menyusul jugak...
    Cuma,bukan dalam waktu terdekat nih..
    biar Syafiq pulih sepenuhnya dulu..

    BalasPadam